Foto: Øyvind Andre Brusletten

lørdag 19. mai 2012

Bursdag i dag :)

Hatt en kjempekoselig bursdagfeiring i dag :)

Jeg har bakt sjokoladekake, cupkakes og pavlova, og mamma hadde med gul kake (mandelkake) og Eva hadde bakt bløtekake nam nam. Vi har kost og skikkelig.

Masse fine gaver har jeg og fått. Mamma, Paul, Merete, Rune, Elisabeth, Øyvind og mormor hadde spleiset på nytt TV bord til meg og oppå en flatkjerm TV ho ho da trillet det en tåre ja :) helt fantastisk flott,

Ny lampe til hjørnebordet, sengesett, deilige sokker, puter til sofaen, penger og av Cecilie fikk jeg en kjempefin veske :) takk takk alle sammen

Fått masse hjelp i dag, Øyvind har klippet plenen for meg, mamma og Eva har vasket opp og ordna, Elisabeth har skrudd tv bord, og alle andre som var her gjorde dagen komplett :) Glad i dere <3

Og ikke nok med det, GODSET vant i dag og ligger fortsatt på topp på tabellen, hærlig :)

Har vært flink og bakt litt også, se her:

Pavlova


Cupkakes

Sjokoladekake

Eva hadde bakt bløtekake til meg :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.