Foto: Øyvind Andre Brusletten

mandag 30. april 2012

Bivirkninger...

Da er det 10 dager siden jeg byttet medisin fordi jeg fikk endel bivikninger av Selo-zok som jeg gikk på. Byttet til Emconcor. Først merket jeg ingen forandring, men nå har jeg fått en forferdelig kløe på hender og føtter, grr... Ingen utslett, det bare klør veldig.. så i tillegg til de bivirkningen jeg hadde har jeg fått litt til.. ja ja.. Det posetive med bytte er at jeg har hatt ekstraslag på hjertet kun en gang på disse 10 dagene, det er jo fint, er dem de vil ha bort så medisinen virker som den skal sånn sett.

11mai og 23mai skal jeg på Rikshospitalet.
Først er det ultralyd av hjertet, så konsultasjon hos kardiolog.
Siden jeg ikke kan bli bedre så håper jeg det ikke har blitt værre :)

Keep on smiling :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.