Foto: Øyvind Andre Brusletten

fredag 20. april 2012

Hei igjen :) litt av hvert å melde i dag :)

Først vil jeg gratulerere verdens beste mamma som er 65år i dag. Fantastiske mamma, du er alt, kjempe glad i deg. :)

 Cecilie og mamma <3





Kontroll og bytte av medisin:


Var til kontroll på sykehuset i drammen på mandag. Siden jeg ikke tåler ene medisinen så godt i form av bivirkninger, så skal jeg bytte til et annet merke.
De vil gjerne minske ektraslagene jeg har på hjertet til tider, da må jeg ha mer medisin, så hvis jeg tåler de nye bedre kan de øke dosen.
Håper jeg tåler de bedre, slitsomt med disse bivirkningene.

6mai skal jeg tilbake på sykehuset for å sjekke ang nye medisiner.

Riksen:

11mai skal jeg på riksen og ta ultralyd av hjertet. Spennende, håper det ikke er forværring, sånn som det er nå er liksom greit, jeg fungerer godt i hverdagen.

23mai er det riksen igjen, da er det time hos hjertelege.

Spennende tider å se frem til...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.