Foto: Øyvind Andre Brusletten

søndag 22. januar 2012

Da ble det skikkelig vinter

Kan ikke si jeg liker dager når det snør så mye som i går. Alt blir så tungt og kronglete.
Men i dag når solen titter frem over åskammen, og alt ligger helt stille og hvitt, ja da er det vakkert.

Har måkt litt snø for å komme frem, det gikk fint, bare jeg tar det i mitt tempo og ikke alt på engang :)

I morgen skal jeg på kontroll igjen på sykehuset. Til verdens beste sykepleier Else Marie <3 hun er ei enestående dame, kan ikke få rost nok de damene på hjertesvikt poliklinikken, de gjør en fantastisk jobb.

Virker som det har gått greit å øke litt på medisinen, jeg merker ikke noe til det så da er det bra :) får se i morgen hva de sier.

Har hatt besøk av søsteren min Elisabeth og svogeren min Øyvind Andre i stallen i dag, har hatt en liten photosession i vinterlandskapet, veldig koselig at de tok turen.

Keep on smiling :)

Foto: Øyvind A Brusletten

Foto: Øyvind A Brusletten

1 kommentar:

  1. Ja, de är englar på Drammen, hjertesviktsykepleierna. Lycka till! Klem

    SvarSlett

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.