Foto: Øyvind Andre Brusletten

onsdag 18. januar 2012

Kontroll med datteren

I dag har vi vært på sykehuset med Cecilie, igjen, hun har startet opp med mer immundempende medisin pga kroniske betennelser i leveren. Dette ble oppdaget på 5års kontrollen for transplantasjonen i september, da tok de en leverbiopsi. Så nå går hun på medisinene prograf, cellsept og prednisolon. Medisinspeilet må sjekkes hyppig den første tiden for å finne riktig dosering.
Cecilie er i fin form og bryr seg ikke om blodprøvene, bortsett fra at det er kjedelig :)
Nå er det ca 2 uker til neste gang hun skal ta prøver.

For min del var jeg på sykehuset forrige uke, skal tilbake den 23 januar, har øket litt på hjertemedisinen for å se om jeg tåler det. Jeg får bivirkninger av for mye medisin i form av veldig lavt blodtrykk, samtidig som de vil ha meg på høyere doser for hjertets del. Så vi får ta en dag av gangen:) formen er heldigvis fin.

Ellers har dagen vært fin, har kjørt på tur med hesten min,  da kobler jeg helt av og nyter livet :)
Er litt stolt og, for hesten min er bare 2 år gammel og gikk på tur for første gang i dag med vogn, hun var kjempeflink :)
Hun er av rasen varmblodstraver og skal bli en stor travstjerne he he "drømmer" navnet hennes forplikter Brand New Star :)
Nå laver snøen ned ute, og jeg sitter inne med en kopp te, og fyr på peisen, deilig :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.