Foto: Øyvind Andre Brusletten

lørdag 28. januar 2012

Heisann :)

Da er det noen dager siden sist jeg skrev her. Så en liten oppdatering.
Cecilie har vært hjemme fra skolen i 4 dager pga kraftig forkjølelse, synes hun har vært mye syk siden hun startet opp med mer immundempende medisin. Får håpe det bare er en periode nå i starten og at det vil gå seg til. Ellers er formen hennes fin og alle prøver fine.

Jeg var til kontroll 23januar, blodtrykket var fint så jeg fortsetter med ny medisin dose. Mulig de vil prøve øke enda mer etterhvert siden jeg har hatt episoder med "urolig" hjerte, men får se an hvordan hjertet oppfører seg fremover. Ikke kjent noen uroligheter nå på noen dager så det er fint :)

1februar får jeg besøk av en jornalist som skal intervjue meg i forbindelse med prosjektet hjertedamer, det gleder jeg meg til. Stiller gjerne opp med min historie. Hjertedamer er et prosjekt i forbindelse med forskning på kvinnehjertet, da det er vist at kvinner reagerer anderledes enn menn og har andre symptomer på hjertelidelser.

 Hei så lenge:)

1 kommentar:

  1. Er så glad for at du kunne stille opp på Hjertedamer Janne <3 Gleder meg til å treffe deg, og ikke minst finne veien videre i hjertefelleskapet! Hjerteklem fra Klaffen

    SvarSlett

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.