Foto: Øyvind Andre Brusletten

lørdag 18. februar 2012

Lørdags sysler med ski og bytur

I dag skal vi på ski hos pappa og Eva. De samler familien en gang i året til ski og morro, Barna får premier og alle får mat :) Veldig koselig. Blir vel eneste gangen i året jeg har ski på bena he he, er slitsomme greier for et sykt hjerte, pusten og musklene følger ikke helt med i bakkene, men er morro nedover da he he :)

I kveld skal jeg faktisk ut på byen med en gjeng jenter, det gleder jeg meg til, ikke veeldig ofte jeg er ute, men en gang i blandt må man ut å treffe andre og sosialisere seg litt. Så da får man kose seg med et par øl og et glass rødvin ;)

God helg

og husk

Keep on smiling :)


1 kommentar:

  1. Håper både skifesten og byturen var bra Janne!
    Her i Kolbotn er det sol fra skyfri himmel men kroppen er sliten så jeg ser på fra sofaen ;)

    Kos deg med Cecilie & fastelavens boller... *ler*
    klem Klaffen

    SvarSlett

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.