Foto: Øyvind Andre Brusletten

onsdag 22. februar 2012

Prøvene var fine

Alle prøvene til Cecilie, som ble tatt på riksen, var heldigvis fine. Grunnen til at hun har hanglet så lenge, tror de kommer av for mye immundempende medisin. Den er nå justert ned og hun føler seg alerede bedre etter 1 uke.
Nye blodprøver om 1 uke igjen.

I morgen er det min tur til sjekk. Bare det vanlige, blodprøver og blodtrykk :)
I april skal jeg inn på riksen og ta ultralyd av hjertet, er 2 år siden det ble gjort. Da sjekker de samtidig pacemakeren min for å se om den har hatt noen utslag. Når jeg fikk den operert inn ga de meg ca4år før en eventuell transplantasjon, har gått halve tiden til nå......
Så for hver gang jeg er til kontroll og ting er uforandret er jeg lettet :)

1 kommentar:

  1. Deilig med Cecilie :)
    Håper det gikk fint med deg oxo, og jammen fint at fu kom inn på ultralyd så kjapt!
    Sees i morgen Hjertedama <3

    klem

    SvarSlett

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.