Foto: Øyvind Andre Brusletten

lørdag 25. februar 2012

Urolig hjerte

I går og i natt har jeg hatt uroligheter i hjertet. Har kjent den følelsen en gang tidligere, da hadde pacemakeren slått inn.. Kikket på klokka 0145 i natt, da holdt det på enda. sovnet heldigvis tilslutt og i dag var det gått over.
Skikkelig ubehagelig.. Sist jeg hadde det tenkte jeg det var selvforskyldt fordi jeg hadde bært flisballer i stallen, noe jeg absolutt ikke skal gjøre. Men denne gangen hadde jeg ikke vært i stallen engang når det begynnte, men hadde vasket og støvesugd leiligheten. Så da skal det vel ikke mer til da før det blir "stresset" hm... Liker ikke..
Skulle gi beskjed til riksen hvis jeg hadde det igjen, så får ringe de på mandag og informere :) kansje jeg får ultralyd av hjertet før april..

Ellers er det jo nydelig vær i dag, det drypper fra taket og solen varmer mmm deiiilig, kjenner det gjør noe med kroppen :)

Fiin fin lørdag :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.